Apelurile telefonice prin care comanzi fast-food sunt de moda veche, iar cat de curand vei putea sa primesti la usa ta burgeri sau cartofi prajiti, facand comanda direct in Metaverse.
McDonald’s este un mare fan al Metaverse si a inceput progresele in dezvoltarea unui restaurant virtual, care contine si McCafe, de unde vor livra atat mancare in universul virtual, cat si in viata reala. Compania in varsta de 66 de ani stie exact ce vrea asa ca se va potrivi perfect in Metaverse. Strategia este simpla, dar geniala, sa vanda unde se afla clientii.
Aplicatia celor de la McDonald’s te va ajuta sa comanzi mancare si bautura, iar pe langa, planul lor contine si o serie de evenimente. Concertele virtuale si evenimentele sociale se vor petrece in incinta restaurantelor online si toata lumea va avea parte numai de beneficii.
McDonald’s nu este nici primul, nici ultimul brand care va fi prezent in Metaverse. Tot mai multe lanturi de fast-food sau bauturi se alatura acestui univers. Toate brand-urile au de gand sa aiba o structura comuna, incluzand NFT-uri ca si bunuri digitale, evenimente si recompense digitale. O brutarie din America foarte cunoscuta, sub numele de Panera Bread, participa si ea in Metaverse cu brand-ul “Paneraverse”.
McDonald’s nu este singurul gigant care va face parte din Metaverse. Nume uriase precum Gucci, Adidas sau Microsoft si-au rezervat din timp locul in viitor.
In prezent Metaverse este folosit mai mult de catre gameri pentru divertisment, dar toti oamenii vor fi bine-veniti, deoarece este promisa “o lume fara limite”.
Multe industrii vor profita la maxim de oportunitatiile care se ivesc odata ce tehnologia evolueaza. Pentru multe afaceri, inclusiv McDonald’s, Metaverse este doar o platforma unde isi vor intalni clientii si vor face vanzari, nu va fi nevoie sa inventeze produse noi.
Tehnologia se va dezvolta in viitor si va fi posibil ca si noi, oamenii de rand, sa ne mutam business-urile in Metaverse, dar indiferent de mediul in care activezi, online sau offline, oamenii au nevoie de un beneficiu in viata reala.